יום רביעי, 5 באוקטובר 2011

Gallop Park

היום מיכל לקחה אותי לטייל.




חשבנו ללכת לארבורטום, אבל בסוף התגלגלנו לפארק גאלופ. אני עוד מתכננת לתפוס את הסתיו בארבורטום, לפני שהחורף יכבה שם את כל הצמחייה. אבל בינתיים... פארק גאלופ יפה ונעים. יש שם כמה מסלולים מעגליים באורכים שונים. פוגשים אנשים מטיילים, רצים, עוסקים בדיג ועוד מגוון פעילויות.
אחרי סופ"ש קפוא וגשום, השבוע יש רצף של ימים שטופי-שמש. זה נעים ואני מנסה לאגור ולחסוך כל שנייה שאני בשמש, לימים הקרים והאפורים שעוד יגיעו.
מצד שני, השמש עושה טוב לעולם החי והצומח ומה שעושה טוב להם גורם לי לפרוח. האלרגיה לא נרגעה מאז אתמול בערב. לקחתי שני כדורים לפני שיצאתי לטיול ושניים אחרי שקמתי מהשנ"צ. המנה השנייה שפכה אותי לגמרי והתעפצתי על הספה בערך שעתיים. זה בנוסף לשנ"צ המוקדם יותר שגנבתי בלי להתבלבל, עוד לפני האנטיהיסטמין. מהראשון התעוררתי כי גירד לי, אל השני צללתי כי לקחתי משהו כדי שלא יגרד. כשהתעוררתי בפעם השנייה הייתי שפוכה ומבולבלת ומאוד לא מרוצה. בכוחות על הצלחתי לגרד את עצמי מהכיסא ובעיקר מהמצברוח המחורבן-מבולבל ויצאתי לרוץ. אחרי ארבעים דקות של ריצה נהדרת חזרתי הביתה. לפחות במהלך הריצה לא גירד לי.
הבוקר ניסיתי לקבוע תור לרופא. מסתבר שהאוניברסיטה לא העבירה את הפרטים שלנו לחברת הביטוח ולכן עדיין אין לנו תוכנית בריאות. את הבקשות שולחים רק ביום שני אז השבוע הזה כבר אבוד. בשבוע הבא בין רביעי לחמישי אני צריכה להתקשר לחברת הביטוח כדי שישייכו אותי לרופא עיקרי ורק אז אוכל לקבוע תור ואולי להגיע למומחה לאלרגיה. בינתיים אני לוקחת תרופות ללא מרשם. אני רק מקווה שהפריחה קצת תירגע ושהיא לא מתכוונת להישאר אותו דבר עד אשר ייצא לי לי לפגוש רופא, להערכתי - עוד שבועיים לכל המוקדם. נו מילא, מה שלא הורג, מחשל, לא?

חוצמזה, כל מיני דברים שאני רוצה לעשות:
ללכת לפתוח כרטיס קורא בספרייה הציבורית (יש להם גם ספרים בעברית וגם ספריית DVD עצומה של סרטים וסדרות והכל בחיני-חינם),ללכת לחנות הריצה Running Fit בעיר ולהצטייד בבגדי ריצה טובים לחורף, לבשל מרק שעועית, לצלם קצת עצים בשלכת ובתים יפים ולהראות לכם, למצוא מסגרות זולות לתמונות שקניתי, לקחת את אלון למוזיאון הטבע, לנסות את המסעדה האתיופית בעיר, לקנות אופניים (בכל זאת). דיווחים על התקדמות אל עבר פסגת כל שאיפותיי - בקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה