יום שני, 3 באוקטובר 2011

איזו שקיעה, בחיי!

אלון נכנס להתקלח ועשיתי סיבוב סגירת וילונות בבית. מהחלון שפונה לרחוב, נגלה לפניי מראה יפיפה.


כבר יצא לי לראות פה כמה שקיעות מרהיבות.

כמה מעט צריך - שמיים, שמש ועננים. ושיתקיימו ביניהם היחסים הנכונים במרחב השמימי.


יש לנו ראש מקלחת חדש, וילון תלוי בחדר השינה ומוט נוסף לתלות עליו מגבת במקלחת. מחר צ'ארלס יבוא שוב ואז נסמן "וי" גם על כל היתר. הידד!

בקרוב - פוסט שיכיל יותר תמונות ופחות מלל. או לפחות - יותר תמונות. אבל זה עוד לא.

בינתיים אני משאירה אתכם עם זה.



*ועוד תוספת מאוחרת*
אכלתי לארוחת ערב בדיוק מה שאכלתי לצהריים - קערית מרק מינסטרונה צמחוני שיצא לי מעולה כמו שלא האמנתי אי-פעם שמרק צמחוני יכול להיות ובצד פולקע מהעוף שהכנתי אתמול וכמה שועיתות ירוקות שהיו איתו בשקית. אמרתי לאלון, "ארוחת הערב התיישבה לי ישר על העפעפיים". בצהריים זה לא קרה. כבד ומלא לי וגם האנטיהיסטמינים שלקחתי לכבוד הפריחה המתחדשת על הפרצוף שלי עושים לי עייפת. אולי אלך היום לישון בעשר. ככה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה